Cred ca discutia vis a vis de intsaripia lui Bresson in Romania are nevoie de contextualizare, anume faptul ca desi invitat oficial sigur a avut companie pentru siguranta lui.Numai din aceste doua puncte de vedere este usor de imaginat ca lumea reactioneaza la paza lui, ca sa nu uitam ca in fapt el nu mergea cu un panou dupa el ce anunta cine este.Fotografiatul in public nu era accesibil oricui deci cel ce aparea subit cu aparat si paza sigur era Aceste elemente sfarsesc probabil prin a influenta comportamentul subiectelor dar si al autorului, ajungand probabil la o oarecare exasperare din prea multa protectie Personal nu cred ca Romania nu oferea aceeasi gama de subiecte ca cele din portfoliul obisnuit al artistului. Mai degraba elemente externe sunt responsabile pentru diferente. Suplimentar, trecutul vizual al Romaniei nu este banal, pana la urma sunt ferestre in vietile oamenilor precum si in spatiile pe care acestia le ocupau. Este drept ca acel context tinde catre gri insa asta pare cu atat mai mult potrivit pentru fotografia alb negru, un dramatism suplimentar pe care vestul anilor 70 sigur nu il oferea in aceeasi forma.
Doar utilizatorii înregistraţi pot adăuga comentarii [ Înregistrare | Logare ]